کد خبر 1654396
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۰
آپارتمان

با وجود جهش‌های متوالی قیمت مسکن، هنوز هم می‌توان در تهران آپارتمان‌های نقلی با سرمایه نسبتاً پایین خریداری کرد.

به گزارش مشرق، با قیمت‌های فعلی، خرید یک آپارتمان قابل‌قبول در تهران و اکثر کلانشهرها، چند میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد؛ اما اگر کسی فقط روی خانه‌دار شدن تمرکز کند و از ایده‌آل‌هایش فاصله بگیرد، می‌تواند گزینه‌های جذابی در بازار پیدا کند.با جهش‌های متوالی قیمت مسکن در نیمه دوم دهه ۹۰، خرید خانه ایده‌آل برای بسیاری از متقاضیان مصرفی غیرممکن شده است؛ اما همچنان برای آن دسته از افراد که می‌خواهند با خرید خانه‌ای در حد بضاعت، شانس خود را روی تبدیل به احسن خانه در آینده امتحان کنند، مواردی در بازار وجود دارد که می‌تواند گزینه سرمایه‌گذاری مناسبی باشد و در ابتدای زندگی به‌عنوان خانه موقت مورد استفاده قرار گیرد.

نمای خرید خانه اقتصادی در تهران

بررسی قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌های با عمر متوسط (حدود ۱۵یا ۱۶سال) و زیربنای حدود ۴۵مترمربع حاکی از این است که در شهر تهران، منطقه ۱۸مناسب‌ترین منطقه برای خرید آپارتمان با سرمایه کم است و بعد از آن مناطق ۱۹، ۱۶، ۱۵و ۱۷نیز شرایط خوبی دارند. اگر متقاضی با احتساب وام خرید مسکن و رهن آپارتمان موردتقاضا، بتواند تا ۳میلیارد تومان سرمایه فراهم کند، تقریباً در نیمی از مناطق شهر تهران قادر به خرید آپارتمان ۴۵متری خواهد بود.

با پول کم، کجا خانه بخریم؟

منبع:همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    1 0
    آپارتمان 45 متری 15 سال ساخت در ناکجا آبادی در ماتحت محلات قدیمی و مخروبه تهران متری 67 میلیون تومان. بهتر است که با این پول یک قبر خرید و حداقل از بلاتکلیفی و سرگردانی بعد از مرگ نجات پیدا کرد. البته به امید آنکه مشرق خود به توصیه خودش عمل کرده باشد.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    1 0
    ببین اقتصاد تا کجا داغون شده که داری به 3 میلیارد میگی پول کم و چندرغاز
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    1 0
    45 متر کی بره بشینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس